۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

خدایا رحمتی کن تا ایمانم نام و نان برایم نیاورد !

باز هم نظام تمام تلاشش را انجام داد تا پشت سر دین و شریعت خود پنهان شود و با دستمایه قرار دادن اعتقادات و عواطف دینی هر مسلمانی خشم و کینه خود را نسبت به شعار اصلی مرگ بر اصل ولی فقیه که در روز عاشورا سر داده شد خالی کند.
متاسفانه این بارنیز نظام نان دین را خورد و بازهم از دین مایه گذاشت برای اثبات حقانیت خود.



۲ نظر:

حزب باد ایران گفت...

امید جان سلام
از این که مهمان بلاگ ما شدید بسیار خرسندیم و متشکر.
مطالب شما مرور شد.
به عنوان یک دوست می گویم مسیر خود را از کسانی که هیچ دوستی با شما ندارند و از طریق شما قصد رسیدن به اهداف خودشان را دارند جدا کنید. اگر فکر می کنید نظام یا هر شخصی نان دین می خورد با حمایت قاطع از دین راه را بر نانخوری او ببندید.
توجیه کار دشمن به هیچ عنوان قابل درک نیست. آن هم به خاطر دوستانی که اختلاف نظر دارید یا هم برای کسب قدرت.
در انتها از شما دعوت می شود از مطلب دفاع در مقابل حمله سگ که بزودی بار گذاری خواهد شد بازدید بفرمایید.
قدمتان را ارج می نهیم.
حزب باد ایران

snaei گفت...

این حرفا بچه قنداقی را هم توجیه نمیکنه!!! آخه وقتی توهین به اصل ولایت فقیه میشه یعنی توهین به اصل امامت و وقتی توهین به اصل امامت میشه یعنی توهین به اصل دین(امامت در اصول دین)خوب میخوای نظام چیکار کنه؟ بگه بیخیال ولایت فقیه و امامت و اصول دین و... مردم بیاین به نفع آقای خامنه ای تظاهرات کنید؟ اصالا بحث ولی فقیه زمان نیست بحث اسلام و شریعته.
عزیزم نکنه توهم مثل میریزید موسوی مردم رو خر حساب کردی؟ حالا اگه نظام برفرض پشت دین پنهان میشه به دین که نامردی نمیکنه ولی شما چی که ادعای دین و امام حسین و امام خمینی تون ... رو پاره کرده از اون ور پشت پا به همه اینها میزنین از این ور هم میان قربون صدقه دین و مذهب میشین مردم احمق نیستن....