۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

شیشه نوشابه ای برای خودم! ( نقدی کوتاه بر وبلاگ ابطحی )

ImageHost.org
راستش ابطحی جان مقداری ازجمله ای که درکامنتت گذاشته بودی ترسیدم
نمی دانم چرا شاید اخبار بیرون به تو نمیرسد (البته نباید هم برسد شاید روزنامه های اعتماد و آفتاب یزد و... چاپ اوین را به دستتت میرسانند) یا نه
بالاخره اتفاق است شاید شما هم نوشابه ای باتومی ... چیزی دراین
دو ماه اندی زندگی در سلول تجربه کرده باشید چون به هر روی با این تحول شگرفی که در روحیات شما پیش آمده وطبق بیانات ارزشمند شما و دوستی گرمابه گلستانی که شما و بازجویتان دارید من حس می کنم این اتفاقات موجب باز کردن شیشه نوشابه ای برای شما شده است .


پاورقی:
این عکس روزنامه اعتماد چاپ اوین را نشان می دهد که نمایانگر رساندن اخبار دروغ و کذب به متهمین سیاسی است.

۲ نظر:

موج سبز گفت...

سلام وبلاگ تونو خوندم مطالب جالبی داری . من امتیازم به حدی نیست که بتونم دعوتنامه بفرستم شما بجاش میتونی با سه- 4 روز فعالیت تو سایت بالاگردون عضو بالاترین بشید خود من هم همین کارو کردم. موفق باشید مطالب جالبی نوشتید. من گرایشم بیشتر به مطالب تحلیلی و نقد و بررسی هست نه اخبار و روزمرگی . به نظرم گرایش به این حالت تو وبلاگها هم لازم است

ناشناس گفت...

www.balagardoon.com