۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

آقایان چرا اینطور بر آشفته شده اند ؟! ( نقدی بر نامه کروبی )

ImageHost.org
مطمئنا در مورد نامه کروبی و واکنش های تندی که از جانب خیلی ها مثل احمد خاتمی به این نامه و دروغ بودن ان شد شنیده اید اگر کسی با حرف های احمد خاتمی موافق است حتما در اولین فرصت یک تست هوش بدهد چون بعدا ممکن است عواقب جبران ناپذیری برایش داشته باشد البته جواب تست هوش این افراد کاملا مشخص است و در ضمن قابل توجه همین افراد که تست هوش هرگز میزان هوش شما را بالا نمیبرد اما باعث میشود دیگر در مورد این مسائل ( توصیه ما در همه مسائل است ) اظهار نظر و وجود نکنند که خود تاثیری بس بزرگ و عمیق در جامعه خواهد گذاشت .
حالا چرا جواب تست هوش از قبل مشخص است :

1.کسی که به فرمان مقام عظمای ولایت جهت برقراری امنیت کشور و پایداری نظام جمهوری اسلامی تمام قوای خویش را به خدمت گرفته و در صورت لزوم از هر عمل و ترفندی که به ثبات و برقراری نظام می انجامد دریغ نمی کند مسلما عمل او کشتن و ترفند او تجاوز جنسی خواهد بود .
یعنی کسی که به او حق تیر اندازی و کشتن معترضان را داده اند خوب حق تجاوز جنسی را هم به عنوان ابزاری برای الف-ارضای جنسی خود ب-شکنجه و اعراب برای خود قائل شده است
البته از نظر اینها تجاوز به حساب نمی اید زیرا انها معتقدند که زنا با محارب شرعا از شیر مادر نیز حلال تر است.
شاید فکر میکنید این گفته ها جنبه طنز دارند اما متاسفانه به طور وحشتناکی واقعیت دارند به صراحت تاریخ البته تاریخی
نه چندان دور بین سالهای 60 تا 67 تجاوز هایی که به دختران باکره مجاهدین میشد با این اعتقاد که اگر دختر باکره اعدام
شود ممکن است به بهشت برود.(حتی خدا هم وقتی اینها را از فرشتگانش شنید باور نکرد و گفت در حالی که میگریست شما میخواهید من دیگر به بندگانم نگاه نکنم ... شاید این چنین شد)

2. بهتراست ببینید چه کسی این نامه را نوشته کسی که خود دو دوره رئیس مجلس نظام بوده و از عناصر اصلی است اگر او قصد تضعیف و در نهایت نابودی نظام را داشته باشد خوب خودش از اولین کسانی است که محو میشود او با این کار میخواهد جلوی گسترش بیشتر ان(تجاوز جنسی ) را بگیرد اما عده ای با تند روی های خود تیشه با ریشه این نظام میزنند.
کروبی افرین به غیرت تو که دیدی و وجدان تو ارام نگرفت و حقیقتی را گفتی که دیگران جرات گفتنش را نداشتند با انکه میدانستی با گفتن این حقایق ضربه خواهی خورد از بی غیرتان.


هیچ نظری موجود نیست: